DL Joulu aaton menu (MOC3 Day1)

Jouluruoka_MOC1_Letter copyPitkä aika tässä onkin kulunut ilman haasteita tai siis ilman että olen osallistunut yhteenkään. Jotenkin en ole oikein kunnolla innostunut mistään törmäämistäni haasteista mutta nyt kun Lilypad:ssä alkoi MOC 2015 niin ajattelin kokeilla osallistua. En ollenkaan usko että tekisin kaikki 31 haastetta mutta teen sen verran ku innostaa/ehtii/jaksaa.

Eli kyseessä on The Lilypad skräppistoren järkkäämä Month of Challenges, tuttavallisimmen MOC3 (tuo numero 3 tarkoittaa sitä että tämä on jo 3. vuosi kyseistä haastetta). Homman idea on että tammikuun jokaisena päivänä julkaistaan uusi haaste. Palkintojakin jaetaan eli on päiväkohtaisia voittajia mutta se todellinen voittaja valitaan henkilöistä jotka ovat osallistuneet kaikkiin haasteisiin. Itse en tavoittele palkintoja kuhan vaan ajattelin osallistua sen verran kun mukavalta tuntuu.

Tänään ollaankin jo päivässä nro 3 ja mä olen tehnyt kaikki haasteet 😀 Olen tehnyt itselleni jotakin rajauksia (mua aina helpottaa kun asetan itselleni näitä). Eli leiskani tulevat jollakin tavalla käsittelemään joulukuuta ja käytän niissä känny kuvia joulukuulta. Näin en ajaudu liian pitkään miettimään kuvia&aiheita. Ja lisäksi kokona nyt sitten letter.

Ekana päivänä tuli valituksi valokuva aaton ruokalautasestani. Haasteena oli Blind Scrap eli sokeana skräppäys. Tässä siis seurataan ohjetta ja katsotaan millainen sivu syntyy. Ohjeessa käskettiin käyttämään lehti ja kukka. Itse en ole lehtien fani sitten ollenkaan, niinpä tämä kääntyi mun kohdalla havun okseksi ja kävyksi (heti muuttu enemmän mun tyyliin). Ja luonnollisesti ohjeessa esiintyi myös kirosana ”cluster of elements”. En ole yhtään näiden klustereiden fani mutta siitä selvittiin. Lisäksi huomasin ku olin jo julkaissut että olin onnistunut unohtamaan yhden kohdan (9. Include vellum somewhere on your page), mä luulen et mun silmiini tossa oli jo niin paljon sälää eli aivot kieltäyty muistamasta tota kohtaa ettei koko leiska olis menny överiks! Lopputulos on sinällään ihan ok. Kitteinä käytin tässä PaisleePress:n Outdoorsy ja OneLittleBird:n EverGreen.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s