DL Rotu, ei haku treeniä estä!

RotuEiHaku_12x12 copyNäköjään kun on liikaa tekemistä niin välttyäkseni niiden hoitamiselta, kulutan aikaa näin! Ei siinä mitään mutta luulis että olisin jo tähän ikään mennessä oppinut että asioiden pitkittäminen ei ainakaan helpota mutta näköjään minkäs teet!

Sivu syntyi kuin itsestään eli rakensin ensin silmääni miellyttävän blokin valokuville. Sitten kuvat LR:stä paikoilleen. Otsikon hahmottelu ja lopuksi tarinointi. Tarinoinnin sijoitin sarakkeisiin, koska sitä oli aika paljon ja kapeaa saraketta on miellyttävämpi lukea kuin leveää (jossa silmien on tehtävä enemmän työtä). Tämä on siis sitä helppoa ja nopeaa skräppäystä mulle. Sivu itsessään dokumentoi Saagan haku harrastuksen kehittymisen eli ”hyödyllinen” leiska kaiken kaikkiaan (toisin kuin monet leiskani itseasiassa!).

Käytin leiskassa OneLittleBird:n HeartbeatAtMyFeet, jota olen käyttänyt useasti aiemminkin. Se, nyt sattuu olemaan lemmikki kitti mutta pidän sen värimaailmasta eli sillä mikä on/oli kitin aihe ei oikeastaan vaikuta mun. Mutta käytinhän mä kuitenkin yhden koristeen siitä, joka sopi aiheeseen ku nenu päähän.

Olen alkanut miettiä, josko tekisin leiskat letter kokoina ens vuonna. Tähän asti oon vannonu 12×12 kokoon mut jotenkin letter miellyttää silmää (erityisesti kaikki aikakausi tyyliset sivut). Pitänee miettiä mutta se vois olla kiinnostava kokeilu. Hmm.. aika suuri päätös mutta onhan tässä vielä aikaa 😀

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s