Projectlife viikko 7

oth_Memories_3x4ProjectLife edistyy suunnitelman mukaan eli eilen kokosin valmiiksi viikon 7. Nyt kun mietin näitä tehtyjä viikkoja, niin voisin sanoa että olen yllättynyt kuinka nopea&helppo on kasata viikon aukeama. Selvästi on ollut suuri apu että aluksi päätin ne muutamat reunaehdot, nyt ei tarvitse super suorittaa (siis pääsee helpolla jos niin haluaa) ja kuitenkin lopputulos miellyttää itseäni.

Kuten viime PL postauksessani puhuin niin olen kovasti ihastellut muiden PL sivuja mutta postauksia lukiessa korustui kuinka työlästä se on jne. Eli toistaiseksi olen itse yllättänyt kuinka itseasiassa helposti aukeamat on valmistunut, lieneekö syynä sitten tälläinen aika digi painotteinen tapa. Toisaalta en ole vielä tulostanut ainuttakaan korttia (valitettavasti tulostimeni ei ole vielä kytketty koneeseeni, koska päätin siirtää koneeni paikkaa talossa). Voisin kirjoittaa auki oman ”prosessini” ja olisi mielenkiintoista lukea muidenkin tapoja. Eli tiedä vaikka pystyisin optimoimaan omaa tekemistäni lisää.

Viime viikolla oli tuo pinkihtävä ystävänpäivä jonka kunniaksi ”lisäsin” viikolle uuden värin eli kauniin punaisen. Valitettavasti viikkoon kuului myös surullisiä uutisia eli sekin sai oman värinsä. Ystävänpäivä punainen jää tälläiseksi yhden kerran teemaväriksi mutta valitsemaani harmaata voin tietysti käyttää jos tulee muitakin ikäviäuutisia (toivottavasti ei kuitenkaan!).

Facebook_pic_4x6

Lisäksi yksi viikoittain toistuva asia on ollut postaukseni facebookissa. Olen poiminut viikon ”helmen” tai kaksi. Monastihan FB staukset ovat tunnepitoisia pikku uutisia, jotka viestivät hyvin helkellistä iloa/turhautumista/surua erittäin kompaktissa muodossa.

Eli postauksen kuvituksena tekemäni söpö 3×4 ystävänpäiväkortti ja facebook kortti. FB korttiin tein viikolla 1 pohjan jota pystyn aina helposti käyttämään.

Olettehan huomanneet että Life in Espoo on nyt myös facebookissa eli sitä kautta on helppo seurata kun uusia päivityksiä tulee.

3 thoughts on “Projectlife viikko 7

  1. Mulla ei ole ollut mitään mielenkiintoa Project Lifeen ikinä, mutta viime viikkoina ajatus on jotenkin alkanut kiehtomaan… Pelkään vain, että sitten ei enää jää aikaa 12×12 sivulle ja ne on kuitenkin se mun rakkain juttu. Jääkö sinulla aikaa tehdä vielä tavallisia skräppisivuja vai keskitytkö pelkästää PL:iin?

    PS: Tykkäsin FB sivustasi 🙂

  2. Oikeestaan en koe et tää mun PL homma on sellasta aikaa vievää eli siks suhtaiduin aikaisemmin kovin kitsaasti ku tuntu et jengi käyttää hirveitä tuntimääriä hommaan, ei mulla sellaseen olis aikaa. Oma aukeama/viikko on kasassa alle tunnissa (aluks otti enemmän aikaa ku rustasin jotain perus pohjia etc) mutta nyt siis ihan ok aika. Eli ei toi mun normaaleilta sivuilta aikaa vie – mulla sattuu sunnuntai iltaisin olemaan yksi tunti kun saan olla täysin yksin kotona ja oon päättäny et se on mun viikottainen PL kasaamis aika. Tää PL homma ei oo oikeestaan (siis mulle ole skräppäämistä) vaan nopee summary kuluneesta viikosta. Normi skräppäyksessä tahdon oppia/kokeilla uusi juttuja ja kirjoitella fiiliksiä/ajatuksia erilaisista tärkeistä jutuista valokuvien kera.

  3. Ainiin – Kiitti tykkäämisestä 🙂 Itse olen alkanut enemmän ja enemmän seuraamaan blogeja fb:n kautta – monien blogien fb sivuilla kun on vielä kaikkee muutakin kiinnostavaa infoa, mitä blogissa ei ole.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s